miercuri, 25 aprilie 2012

Situatia politica a municipiului Rosiorii de Vede

Nu am uitat sa scriu pe blog, daca asta ati crezut. Motivul pentru care nu am facut-o, a fost faptul ca am asteptat sa se aseze lucrurile pe un fagas normal, in ceea ce priveste situatia candidaturilor. Nu stiu care sunt optiunile voastre, insa stiu un lucru; Rosiorii de Vede trebuie sa redevina orasul important din Romania, cel care era odata un targ important al zonei de sud. Nu vreau sa mai avem caini pe strazi, nu vreau sa mai avem gropi pe strazi si pe trotuare. De asemenea vreau sa avem o viata dinamica in Rosiorii de Vede, in weekend vreau sa avem disponibile, locuri unde sa ne relaxam. Vreau sa avem disponibile locuri de munca, astfel incat sa nu mai fim nevoiti sa strabatem Europa in lung si in lat pentru gasirea unuia. Va astept sa veniti cu idei referitoare la ceea ce vreti sa se schimbe in Rosiorii de Vede. Parerile voastre conteaza enorm. Din acest motiv am initiat un sondaj de opinie la care va invit sa participati. La finalul sondajului voi merge cu doleantele noastre la toti candidatii si le voi face cunoscut ceea ce ne dorim pentru orasul nostru. 

Asa ca luati atitudine. Haideti sa incercam sa schimbam in bine orasul nostru. Ne-am saturat sa stam indiferenti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu